پرسپولیس زلزله

اولين جام فصل جزيره براي پسران مانچو


منچسترسيتي با پيروزي 3-2 مقابل چلسي، فاتح ديدار کاميونيتي شيلد 2012 شد.


ديدار سنتي و خيريه دو تيم مانند سال گذشته پرگل و پرهيجان بود؛ هرچند تماشاگراني که در آخرين روز المپيک و به دليل ترافيک شديد، کمي دير به ورزشگاه رسيدند، به خاطر نديدن دقايق ابتدايي چيزي را از دست ندادند.

در دقيقه 3 يک ضربه آزاد نصيب سيتي شد اما شوت تبس هرچند از روي ديوار دفاعي چلسي عبور کرد اما خيلي راحت در اختيار پترچک قرار گرفت.

آزارد، تنها خريد تابستاني چلسي که در اين ديدار از ابتدا به ميدان رفت، در دقيقه 28 با يک شوت دروازه پانتيليمون، دروازه بان رومانيايي سيتي، را به خطر انداخت که ضربه او راهي به چهارچوب دروازه حريف نداشت.

تنها 5 دقيقه به پايان نيمه اول باقي مانده بود که فرناندو تورس گل اول بازي را به ثمر رساند. راميرس، يکي از بهترين بازيکنان فصل گذشته چلسي، با يک پاس خوب تورس را در محوطه جريمه صاحب توپ کرد و ضربه دقيق مهاجم اسپانيايي اولين گل بازي را رقم زد.

هنوز خوشحالي آبي ها از زدن گل اول تمام نشده بود که برانيسلاو ايوانوويچ به دليل تکل خشن و غيرضروري روي کولاروف، با کارت قرمز مستقيم داور روبرو شد. اين اخراج مي تواند با محروميتي سه جلسه اي براي اين مدافع صرب همراه باشد.

 با آغاز نيمه دوم، سيتي از برتري نفري اش استفاده کرد و تنها بعد 8 دقيقه از شروع نيمه دوم کار را به تساوي کشيد. يحيي توره از اشتباه جان تري استفاده کرد و گل تساوي را به ثمر رساند.

تنها 5 دقيقه بعد، سيتي با گل تبس پيش افتاد. مهاجم آرژانتيني در سمت چپ محوطه جريمه چلسي صاحب توپ شد و با پشت سر گذاشتن داويد لوئيس، با ضربه اي محکم توپ را به گوشه دروازه چک فرستاد.

بعد از گل دوم هم حملات شاگردان مانچيني ادامه پيدا کرد و در دقيقه 65 نصري گل سوم را به ثمر رساند.

در دقيقه 78 رايان برتراند که به عنوان بازيکن جانشيني براي چلسي به ميدان رفته بود، اختلاف را به حداقل کاهش داد تا آبي هاي لندن در 10 دقيقه پاياني تلاش زيادي براي رسيدن به گل تساوي انجام دهند.

اما در نهايت بازي با همان نتيجه 3-2 به پايان رسيد تا اولين جام فصل جزيره به شاگردان مانچو برسد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: